Oferta Pracy w Centrum Kulturalnym w Przemyślu - specjalista ds. reklamy

Stanowisko: specjalista ds. reklamy

Wymagania niezbędne:
•    Facebook (Meta) Ads,
•    znajomość narzędzi marketingu internetowego i technologii JS, HTML, CSS,
•    umiejętność prowadzenia stron internetowych i poprawnego posługiwania się językiem polskim,
•    wiedza na temat prowadzenia kampanii reklamowych i znajomość aktualnych trendów,
•    łatwość w redagowaniu tekstów,
•    kompetencje graficzne i projektowe,
•    doświadczenie w prowadzeniu kampanii o różnych poziomach budżetu,
•    umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
•    dyspozycyjności na pełnym etacie,
•    wykształcenie minimum średnie lub wyższe,
•    doświadczenie na podobnym stanowisku.

Mile widziane:
•    znajomość Google Tag Manager,
•    znajomość Google Analytics.

Zakres obowiązków: Prowadzenie strony internetowej oraz działania informacyjne, promocja i reklama poprzez elektroniczne media społecznościowe jest obecnie głównym kanałem dotarcia z ofertą Centrum Kulturalnego do odbiorców zarówno lokalnych jak i spoza Podkarpacia.

Warunki pracy: praca na pełen etat, zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w równoważnym systemie czasu pracy do 12 godzin, również w soboty i niedziele w zamian za inny dzień wolny w tygodniu.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 3500-3700 zł.

Przewidywany termin zatrudnienia: przełom października i listopada.

Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy (wzór w załączniku), list motywacyjny proszę przesyłać w formie papierowej (w zaklejonej kopercie z dopiskiem OFERTA PRACY): ul. Konarskiego 9; 37-700 Przemyśl lub elektronicznej na adres a.zych@ck.przemysl.pl. Rekrutacja trwa od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 30.09.2022 r.

Dodatkowe informacje udzielane są w sekretariacie CK lub pod numerem telefonu 16 678-20-09. Osoba do kontaktu – Specjalista ds. organizacji pracy sekretariatu i kadr Pani Anna Zych-Niżnik.

Pliki do pobrania:

1. Kwestionariusz osobowy dla kandydata
2. Klauzula rekrutacyjna

 

Script logo